Huisregels

Liefste dames, heren en kinderen, klanten van ARTISTRY.

Voor het nieuwe jaar hebben we ook opnieuw onze huisregels aangepast. (Deze waren er al langer, maar werd niet te nauw op gekeken.)
Vanaf nu doen we dit wel omdat het voor iedereen aangenamer werken is en we iedereen de beste kwaliteit willen geven, dit kan alleen als ons personeel zich volop kan concentreren op jou behandeling!

  • Afspraken maken gebeurt telefonisch op het nummer 0489593568 of online op onze website, niet via Facebook, dit om misverstanden te voorkomen.
  • Afspraken wijzigen doet u alleen telefonisch op het nummer 0489593568.
  • Afspraken annuleren doet u alleen telefonisch op het nummer 0489593568, en alleen 24u op voorhand! Zoniet, worden deze in kosten gebracht! U werkt niet graag gratis, wel wij ook niet. Stel: u heeft een afspraak en verwittigt niet 24u op voorhand, wij kunnen deze plaats niet opvullen, dat is 1u30min dat wij voorzien voor jou die verloren gaan. Stel dat elke dag iemand dit doet, dus 5 op 1 week, dus 20 op 1 maand. Kleine rekensom: 20 x 1u30min = 30u per maand minder. Zou u ermee lachen als u baas ineens 30u van u maandloon aftrekt? Wel mijn personeel ook niet...
  • U heeft een afspraak voor een behandeling, u weet hoeveel hiervan de kostprijs is, u voorziet ook cash geld of Bancontact om deze behandeling meteen te betalen. Wij aanvaarden geen uitstel meer en dulden geen wanbetalers, mijn personeel moet ook betaalt worden voor hun prestaties! Deze regel is voor iedereen dezelfde!
  • Gelieve altijd op tijd te komen op uw afspraak, de mensen na jou wachten ook niet graag, iedereen heeft weinig tijd. En niemand wacht graag, ook hebben wij dan minder tijd om de beste afwerking te kunnen geven. Bent u 15min te laat of langer, dan moet u een nieuwe afspraakmaken en word deze in rekening gebracht.
  • Wij voorzien voor iedere klant genoeg tijd voor de gewenste behandeling. Indien u een extra wilt waarvoor u niet reserveerde kan dit enkel als er hiervoor tijd is. Wenst u bij de volgende afspraak een uitgebreide nailart, veel handpainting,... meld dit dan op voorhand en wij voorzien hiervoor meer tijd. Zodat kunnen we geconcentreerd werken en een mooie set afleveren, wees dan ook zeker op tijd op je afspraak aub.
  • Wij zien allemaal graag kindjes, maar weet dat u zelf meer op u gemak bent als ze niet mee op bezoek komen, ook komen sommige klanten om te ontspannen en u weet zelf het best of u kind dit kan gedurende u behandelingsduur... sommige behandelingen duren maar 15min, andere 2u of langer...
  • GSM'S, tablets, pluizige truien en/of sjaals laten we achterwege tot na de behandeling. Dit omdat sommige hierdoor de uithardingstijd van producten en/of uvlamp niet respecteren en dit voor mindere kwaliteit kan zorgen zoals bvb mindere hechting, lucht, afbrokkelen,... De truien en sjaals veroorzaken dan weer voor veel vervelende pluisjes, hierdoor verliezen we veel tijd als we telkens pluisjes moeten verwijderen bij elke nagel die in de lamp moet, ook beïnvloed dit ons eindresultaat.
  • Gelieve tijdens een behandeling gelnagels ook niet zelf aan je nagels te prutsen, aan je gezicht te krabben of leunen, telefoneren of de nagels in de mond steken, ook make-up resten, aanraking met vocht en de huid, zorgen voor een mindere houdbaarheid en kleurverschillen.
  • Voor de winkel en/of groothandel, u kan de producten bekijken, zelfs testen, vragen stellen want wij helpen u graag verder. Wenst u deze producten dan graag, dan worden deze meteen bij de kassa afgerekend. Bij diefstal word dadelijk de politie verwittigd.

Wij hopen op uw begrip en zijn ervan overtuigd dat iedereen zich hieraan kan houden, we veel plezier samen zullen hebben en weer veel mooie haartjes en nageltjes kunnen plaatsen in 2017.

wij zien jullie allemaal graag en wij kijken alvast naar u uit voor nog meer beautyplezier.
en bij deze kijken wij uit naar een goede samenwerking met iedereen. 😊👍💅❤

️ Groetjes je Artistry team.